Do Not Sell My Personal Information Jump to content


Anzeige nach Ölwechsel Rückstellen


Cpt. Honey
 Share

Recommended Posts

Ich hab auch mal eine Frage...

Ich habe das Service und den TÜV (Pickel) heuer nicht bei Lexus machen lassen, sondern in einer freien Werkstatt.

Ich bekomme jetzt beim Starten im Bildschirm vor dem Lenkrad, immer die Meldung für den Ölwechsel. Im Servicemenü wurde es aktualisiert. Muss ich für diese Rückstellung zu Lexus oder gibt es da einen Trick?

 

Danke,

 

Uwe

Link to comment
Share on other sites


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy